6 Kasım 2016 Pazar

Shiseido Refining Makeup Primer ile
makyaj daha bir keyifli...
Shiseido Refining Makeup Primer Makyaj Bazı

Shiseido Refining Makeup Primer ürününü kaç yıldır kullanıyorum 
hatırlamıyorum veya kaç kutu bitirdim onu da saymadım.
Kısacası bu ürün benim için makyaj çantamın olmazsa olmazları arasında 
ilk sırayı alan bir makyaj bazı. Diğer en sevdiğim ise fiyatından ötürü her zaman
kullanmadığım özel günlere sakladığım Dermalogica Hydrablur Primer.

Aslında makyaj bazları gözenekleri doldurarak fondötenin 
daha pürüzsüz görünüp makyajın daha uzun süre yüzünüzde kalmasını sağlamak için 
üretilen ürünler. Ben biraz amacının dışında kullanıyorum bu ürünü.

İnce ve her ten rengine uygun bir ürün. 
Makyaj öncesi astar olarak kullanıldığı gibi, tek başına da kullanılabilen bir ürün. 
Her gün fondöten kullanmadığım için, 
bu ürünü fondöten niyetine kullanıyorum çoğunlukla. 
Cilt tonumu eşitleyen hafif renkli yapısıyla çok tükettiğim ve 
yanımdan ayırmadığım bir makyaj ürünü olan Shiseido Refining Makeup Primer 
muadillerine göre bir tık daha yukarıda bana göre.

Shiseido Refining Makeup Primer ıShiseido Refining Makeup Primer

Gözenekleri ve ince çizgilerin görünümünü en aza indirmesi 
bu ürünü daha da sevmeme neden oluyor. Ayrıca cilde nem veren formülü ve 
parlamayı engelleyici yağ emici pudralı içeriğiyle tüm cilt tiplerinin 
kullanabileceği bir ürün. Cilde ferah, parlak bir görünüm kazandırıyor ve 
kullanımı kremsi yapısından dolayı çok kolay.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder